Saturday, December 11, 2010

Yang Comel itu indah... (episod 2)


Entry sebelum ni aku ada cite kan tentang si comel Dandoard. Ternyata sangat comelkan?? Aku sangat suka ngan hasil karya Arielle Nadel-365 days of danboard..Untuk entry kali ni aku nk citekan tentang si comel SOULDOLL lak.

Aku tak sure org lelaki minat or tak, tapi yang pastinya naluri aku sebagai anak gadis sangat tertarik dengan Souldoll ni. Ada pelbagai karakter or jenis, mengikut paras rupa dan wajah. Souldoll bleh ditempah, sama ada dengan pakej bermake-up atau pun tidak. Kita juga bleh demand warna kulit yang kita suka. Pesrsoalannya sekarang, apakah itu Souldoll???

Souldoll merupakan anak patung yang agak 'canggih' ckit daripada Barbie. Kita bleh gaya kan patung ni dengan pelbagai fashion rambut, make up kan dia, dan menukar warna anak mata mengikut kesukaan kita. Kenapalah zaman kanak-kanak aku dulu takda patung camni. Kalau ada mesti aku merengek2 mintak dibelikan.











0 comments:

Previous Post Next Post Back to Top