Wednesday, September 30, 2009

Baby BatriSya maKIn GeMokZ..

Entry kali ni sj je aku nak update kan skit perkembangan anak sedara aku yang pernah aku ceritakan pada entry yang terdahulu..
Alahamdulillah makin hari makin bertambah sihat anak sedara aku ni. Mase umo menjangkau sebulan berat die 3kg lebih. Masuk je umo dua bulan berat die 4.8kg. Hari ni genap umo die 3 bulan, berat yang berjaya dicatat ialah 6.8 kg..heheheh..
Memang sangat berat.. Daripada saiz mate agak besar daripada aku, skang saiz mate dah jadi lebih kecik daripada aku. Bentuk leher sudah tidak kelihatan lagi. Yang jelas kelihatan hanya lah sebiji kepala yang mengandungi pipi yang kembung dan bentuk badan yang bulat. Kemana hilang nye leher Baby Batrisya?? sudah tentu telah tenggelam dalam isi2 yang ada.heheh..
Kat bawah ni aku sertakan sorotan 'perkembangan' yang telah berlaku.



1 bulan lebih

2 bulan

2 bulan lebih



3 bulan...

4 comments:

Einzafeera said...

waaa..gemoknye batrisya tuu..cm nk picit2 je pipi dia. ingat lg dulu time aku melawat dia. bdnnye masih lg kurus. tp skang semakin sehat nmpknye!!

gurlz_meowth said...

sgt berat wei skang..lenguh tgn klu dukung lme2..cam dukung sekampit beras.hehehe

tengku_raden said...

Comel la,mcm maskot michelin.... say hye to her..

gurlz_meowth said...

"tisya uncle Raden say hi"..hehe

Previous Post Next Post Back to Top